مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 15:302020-10-28فرهنگي

دنبال کردن رد بی انتهای خون در «آدم برفی»


ساخته توماس آلفردسون روایتی پرتعلیق از جنایتی تکان دهنده و سریالی است که باید توسط پلیسی که خودش وضعیت طبیعی ندارد، پی گرفته شود؛ داستانی پرکشش با کارکترهایی خاکستری و تعلیقی به اندازه که تماشاگر را بیش از اندازه درگیر می کند.

- فیلم سینمایی «آدم برفی» ساخته توماس آلفردسون روایتی پرتعلیق از جنایتی تکان دهنده و سریالی است که باید توسط پلیسی که خودش وضعیت طبیعی ندارد، پی گرفته شود؛ داستانی پرکشش با کارکترهایی خاکستری و تعلیقی به اندازه که تماشاگر را بیش از اندازه درگیر می‌کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل از«تابناک»؛ فیلم سینمایی «آدم برفی / The Snowman» به کارگردانی توماس آلفردسون محصول سال 2017 است.

این اثر جنایی و دلهره آور درباره یک کارآگاه دائم‌الخمر نروژی است که شروع به تحقیق برای پیدا کردن بزرگترین قاتل سریالی کشور می‌کند اما مصرف بیش از حد باعث ایجاد خلل در روند پیگیری پرونده می شود.

یکی از شگفت انگیز ترین ضایعات قابل تصوردر رابطه با یک استعداد ، این تطبیق غیرقابل باور رمان های جنایی «جو نِسبو»(Jo Nesbo) با آثار کنونی است، آثار نسبی که عمدتا غیرمنتظره است و درست زمانی که اتفاقات به طور معنی داری پیش می روند، شاهد آنیم که توسط یک سری از کلیشه های خنده دار بد ربوده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دنبال کردن رد بی انتهای خون در «آدم برفی»

دنبال کردن رد بی انتهای خون در «آدم برفی»