مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 15:102020-10-28سياسي

هتک حرمت به پیامبر اکرم(ص) و قرآن کریم اقدامی نابخشودنی است


نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: هتک حرمت شرم آور رییس جمهوری فرانسه و نشریه شارلی ابدو در اهانت به پیامبر (ص) و کتاب قرآن کریم اقدامی نابخشودنی است.

- ارومیه - نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: هتک حرمت شرم آور رییس جمهوری فرانسه و نشریه شارلی ابدو در اهانت به پیامبر (ص) و کتاب قرآن کریم اقدامی نابخشودنی است.

حجت الاسلام جواد شبستری در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه این نخستین بار نیست که در اروپا از سوی کشورهای غربی نسبت به مقدسات اسلام و مسلمانان توهین می شود اظهار کرد: مدعیان آزادی زبان به کام گرفته و حتی اقدام به تشویق توهین کنندگان نیز می کنند چرا که آن ها از گسترش اسلام و رشد جمعیت مسلمانان هراس دارند.

وی ادامه داد: صهیونیست ها با ایجاد گروه هایی مانند داعش و طالبان سعی در نابودی اسلام و جلوگیری از رشد آن داشتند که در این راه شکست خورده و این بار نیز سیاست تخریب و استهزای مقدسات مسلمین را پیش گرفته و با پوشش عوام فریبانه آزادی بیان، عواطف میلیون ها مسلمان را جریحه دار می کنند.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه علمای دین اسلام اهانت به مقدسات اسلام را محکوم می کنند، عنوان کرد: این سیاست صهیونیست ها فقط در راستای اسلام هراسی بوده و می طلبد مسلم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هتک حرمت به پیامبر اکرم(ص) و قرآن کریم اقدامی نابخشودنی است

هتک حرمت به پیامبر اکرم(ص) و قرآن کریم اقدامی نابخشودنی است