مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 14:102020-10-28بين الملل

آماده باش حزب الله لبنان برای هرگونه ماجراجویی نظامی رژیم صهیونیستی


رسانه های لبنانی امروز، چهارشنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازدادند، حزب الله سطح آمادگی خود را بالا برده و در وضعیتی شبیه وضعیت آماده باش قرار گرفته است، این همزمان با مانورهای نظامی رژیم صهیونیستی است که فردا (پنج شنبه) خاتمه می یابند.

- رسانه های لبنانی امروز، چهارشنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازدادند، حزب الله سطح آمادگی خود را بالا برده و در وضعیتی شبیه وضعیت آماده باش قرار گرفته است، این همزمان با مانورهای نظامی رژیم صهیونیستی است که فردا (پنج شنبه) خاتمه می یابند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سایت لبنان 24 به نقل از منابع آگاه گزارش داد، همزمان با رزمایش های عناصر ارتش رژیم صهیونیستی در مرزهای شمالی حزب الله لبنان سطح آماده باش خود را در تمامی خاک این کشور و مشخصا جنوب افزایش داده است و در وضعیتی مشابه آماده باش نظامی قرار گرفته است.

منابع افزودند، حزب الله نیروهای خود را فراخوانده تا آماده هرگونه ماجراجویی رژیم صهیونیستی باشند که ممکن است بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در این مرحله حساس کنونی و جلب حمایت داخلی به آن متوسل شود.

ارتش رژیم صهیونیستی صبح یکشنبه تمرینات نظامی در سطح گسترده را تحت عنوان تیر کشنده با شبیه سازی جنگ احتمالی در چند جبهه با حزب الله لبنان آغاز کرد، همچنین ارتش این رژیم تاسیسات جنگل های الجلیل شبیه سازی شده یک روستای لبنانی را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش حزب الله لبنان برای هرگونه ماجراجویی نظامی رژیم صهیونیستی

آماده باش حزب الله لبنان برای هرگونه ماجراجویی نظامی رژیم صهیونیستی