مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 13:202020-10-28سياسي

درآینده ای نزدیک، اسلام دین اول اروپا می شود


مهدوی ارفع با بیان اینکه تحریف باطل را به شکل حق جلوه می دهد، گفت: متأسفانه در تاریخ هرگاه جامعه اسلامی آماده خیز تمدنی شده که در حیات بشری تحول ایجاد کند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، حجت الاسلام حمیدرضا مهدوی ارفع مسئول بنیاد جهانی نهج البلاغه خوانی شب گذشته سه شنبه 6 آبان ماه در جلسه هفتگی هیأت میثاق با شهداء در دانشگاه امام صادق (ع) اظهار داشت: تحریف بدترین و ناجوانمردانه ترین راهبرد دشمن در برابر حق است.

وی با بیان اینکه تحریف باطل را به شکل حق جلوه می دهد، عنوان کرد: متأسفانه در تاریخ هرگاه جامعه اسلامی آماده خیز تمدنی شده که در حیات بشری تحول ایجاد کند، تحریف مانع آن شده است.

مهدوی ارفع با بیان اینکه تحریف انواع مختلفی دارد، اظهار کرد: امروز از جمله مصادیق تحریف توهین به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) است که توسط دولت های رو به زوالی همچون فرانسه صورت می گیرد.

مسئول بنیاد جهانی نهج البلاغه خوانی ادامه داد: امروز یکی از دلایل توهین دشمنان به اسلام، گسترش آن در کشورهای غربی است، بسیاری از جوانان آنها به اسلام روی می آوردند به گونه ای که بر اساس آمارها در آینده ای نزدیک دین اسلام نخستین دین اروپا می شود.

وی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب درباره امام راحل، بیان کرد: امام راحل شاخص انقلاب اسلامی بود و اسلام با همین شخصیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درآینده ای نزدیک، اسلام دین اول اروپا می شود

درآینده ای نزدیک، اسلام دین اول اروپا می شود