مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 13:002020-10-28اقتصادي

افتتاح 12 پروژه بهداشتی درمانی جنوب کرمان در بهمن امسال


معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: 12 پروژه بهداشتی، درمانی و اداری در بهمن ماه سال جاری با زیربنای 8 هزار و 700 متر مربع و اعتبار اولیه 23 و نیم میلیارد تومان افتتاح می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از جیرفت، نادر پورجمالی در حاشیه بازدید از روند اجرایی پروژه های دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان با بیان اینکه در تیر ماه 98 با حضور مقام عالی وزارت بهداشت 63 پروژه با 20 هزار مترمربع زیربنا و اعتبار اولیه 36 میلیارد تومان افتتاح شد، اظهار کرد: خردادماه سال جاری هم  به شکل ویدئوکنفرانس 30 پروژه با 21 هزار متر مربع و اعتبار اولیه 63 میلیارد تومان افتتاح شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی جیرفت ادامه داد: تقریبا دانشگاه علوم پزشکی جیرفت جزو 5 دانشگاهی بود که برای سری نخست این افتتاحیه به صورت مجازی با عنوان پویش ره سلامت انتخاب شد.

پورجمالی با بیان اینکه حدود 57 پروژه با زیربنای 24 هزار متر مربع و با اعتبار اولیه 64 میلیارد تومان در دست اجرا داریم، تصریح کرد: تلاش داریم 12 پروژه بهداشتی، درمانی و اداری در بهمن ماه سال جاری با زیربنای 8 هزار و 700 متر مربع و اعتبار اولیه 23 و نیم میلیارد تومان افتتاح شوند و در شرایط تورم کمرشکن و اینکه پیمانکاران راضی به ادامه کار نیستند، ما پروژه ها را متوقف نکرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 12 پروژه بهداشتی درمانی جنوب کرمان در بهمن امسال

افتتاح 12 پروژه بهداشتی درمانی جنوب کرمان در بهمن امسال