مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 13:002020-10-28حوادث

کشف بیش از 18 هزار تن مواد اولیه احتکارشده در اشتهارد


فرمانده انتظامی استان البرز از کشف 18 هزار و 548 تن مواد اولیه ساخت پودر دستی احتکارشده در یک شرکت تولیدی غیرفعال در اشتهارد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پلیس آگاهی استان البرز، سردار عباسعلی محمدیان اظهار کرد: در پی دریافت گزارشی مبنی بر احتکار مقادیر زیادی مواد اولیه ساخت پودر دستی در یک شرکت تولیدی غیرفعال در شهرک صنعتی اشتهارد، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضایی، به مکان مورد نظر اعزام و با رعایت کلیه موازین شرعی و قانونی در بازدید از این شرکت 18 هزار و 548 تن مواد اولیه ساخت پودر دستی کشف کردند.

فرمانده نیروی انتظامی استان البرز با بیان اینکه در این رابطه یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد، ادامه داد: بر اساس نظر کارشناسان ارزش مواد اولیه بهداشتی 750 میلیارد ریال برآورد شده است.

محمدیان با بیان اینکه با هرگونه احتکار اقلام بهداشتی در سطح استان به شدت برخورد می شود، متذکر شد: مبارزه با احتکار، گران فروشی و قاچاق کالاهای بهداشتی و پزشکی به طور جدی و مستمر در دستور کار پلیس استان البرز قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 18 هزار تن مواد اولیه احتکارشده در اشتهارد

کشف بیش از 18 هزار تن مواد اولیه احتکارشده در اشتهارد