مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 12:552020-10-28اقتصادي

ارزیابی هدهای جدید چاپگر دیجیتال برای کاربرد در منسوجات


محققان کشور موفق به ارزیابی فنی هدهای چاپگر دیجیتال شدند که این اقدام به انتخاب بهتر برای خرید چاپگرها و کاربرد آنها در منسوجات کمک می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، سمیرا موحدی فارغ التحصیل دانشگاه صنعتی امیرکبیر و مجری طرح ارزیابی فنی هدهای جدید چاپگرهای دیجیتال چاپ منسوجات با استفاده از فرآیند تحلیل سلسله مراتبی گفت: این طرح با هدف اولویت بندی معیارهای فنی هدهای چاپگر دیجیتال منسوجات برای شناسایی نیاز این بخش، اجرایی شده است.

وی افزود: انتخاب هدهای جدید ارائه شده در بازار جهانی و ورود به بازار ایران از دیگر اهداف اجرایی شدن این پروژه به شمار می رود.

وی با بیان اینکه مهم ترین قطعه یک ماشین چاپگر دیجیتال است که ویژگی ها، سرعت و کیفیت چاپ را تعیین می کند، گفت: اجرای این طرح می تواند تا حدودی از نظر معرفی و بررسی ویژگی های چند نمونه از هدهای جدید و به روز دنیا و شناخت اولویتهای موردنظر صنعتگران در انتخاب آن ها، موثر باشد.

فارغ التحصیل دانشگاه صنعتی امیرکبیر با اشاره به فرآیند اجرای پروژه عنوان کرد: در ابتدا چند نمونه از جدیدترین هدهای ارائه شده در بازار روز دنیا توسط بهترین کمپانی های تولیدکننده آنها، شناسایی و با مطالعه تکنولوژی آنها، ویژگی های فنی پر اهمیتشان بررسی و به عنوان معیار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزیابی هدهای جدید چاپگر دیجیتال برای کاربرد در منسوجات

ارزیابی هدهای جدید چاپگر دیجیتال برای کاربرد در منسوجات