مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 11:052020-10-28سياسي

احمد مرادی: ابهامات فراوان و شائبه های فسادانگیزی درقشم وجود دارد


دلیل اصلی طرح تحقیق و تفحص از منطقه آزاد قشم «ابهامات فراوان و شائبه های فسادانگیزی» است که طی چندین سال در دوران ریاست جمهوری آقای روحانی در آن مطرح است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در خانه ملت در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی که طی آن طرح تحقیق و تفحص از سازمان منطقه آزاد قشم با 188 رای موافق به تصویب رسید، به عنوان نماینده متقاضیان تحقیق و تفحص از منطقه آزاد قشم اظهار کرد:  بنده طرح تفحص را از منطقه آزاد قشم که جزو قدیمی ترین مناطق آزاد کشور است را آغاز کرده ام و دلیل اصلی آن ابهامات فراوان و شائبه های فسادانگیزی است که طی چندین سال در دوران ریاست جمهوری آقای روحانی مطرح است.

وی افزود: تصور من این است که انگیزه ای برای برخورد و مبارزه با اقدامات غیرقانونی مدیرعامل و برخی از مدیران این منطقه وجود ندارد.

چراکه تاکنون با لابی گری و ایجاد رانت اجازه نداده اند که نماینده ای به این موضوع ورود کند.

مرادی عنوان داشت: طبق بررسی های به عمل آمده و شواهد موجود در صورت رسیدگی، تخلفات برخی افراد متجاوز به حقوق مردم برملا خواهد شد و اطمینان می دهم برای کشف تخلفات نهایت دقت را به عمل خواهم آورد تا ضمن بررسی شاخص های عملکردی در حوزه های اقتصادی و مالی، فعالیت های اقتصادی وابستگان درجه یک مدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احمد مرادی: ابهامات فراوان و شائبه های فسادانگیزی درقشم وجود دارد

احمد مرادی: ابهامات فراوان و شائبه های فسادانگیزی درقشم وجود دارد