مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 10:052020-10-28اقتصادي

50 درصد آب تولیدی در شهر همدان مصرف می شود


معاون توسعه و بهره برداری از آب شرکت آب و فاضلاب استان همدان از مصرف 19 میلیون مترمکعب آب توسط مشترکین همدانی در شش ماهه نخست امسال خبر داد.

- ایسنا/همدان معاون توسعه و بهره برداری از آب شرکت آب و فاضلاب استان همدان از مصرف 19 میلیون مترمکعب آب توسط مشترکین همدانی در شش ماهه نخست امسال خبر داد.

حمیدرضا نیکداد در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه 50 درصد از آب تولیدی در شهر همدان مصرف می شود، اظهار کرد: در شش ماهه نخست امسال 19 میلیون مترمکعب آب در شهر همدان مصرف شده است.

وی با اشاره به اینکه میزان مصرف کل استان 40 میلیون مترمکعب است، خاطرنشان کرد: در شش ماهه نخست امسال 19 میلیون مترمکعب آب توسط 170 هزار مشترک همدانی مصرف شده است.

نیکداد با تأکید بر اینکه در شش ماهه نخست امسال قطعی برنامه ریزی شده ای در همدان اعمال نشده است، ادامه داد: عمده قطعی شش ماهه نخست امسال مربوط به شکستگی لوله بوده و قطعی برنامه ریزی شده و در راستای مدیریت مصرف انجام نشده بلکه فقط کمبود فشار در اواخر شب اعمال شده است.

این مقام مسئول با اشاره به حوادث آب در شش ماهه نخست امسال، خاطرنشان کرد: در شش ماهه نخست امسال 8900 فقره حوادث آب رخ داده که شش مورد در خطوط انتقال و 479 مورد در شبکه توزیع بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 درصد آب تولیدی در شهر همدان مصرف می شود

50 درصد آب تولیدی در شهر همدان مصرف می شود