مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 09:152020-10-28سياسي

آمار معاون پارلمانی رییس جمهور از تعداد لوایح ارائه شده مجلس به دولت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسینعلی امیری معاون پارلمانی رییس جمهور صبح امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت وزیران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: - امیری گفت: 67 لایحه را تقدیم مجلس شورای اسلامی کردیم که عمده آن ها مربوط به معیشت، اشتغال، تولید و از این دست است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسینعلی امیری معاون پارلمانی رییس جمهور صبح امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت وزیران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 67 لایحه را تقدیم مجلس شورای اسلامی کردیم که عمده آن ها مربوط به معیشت، اشتغال، تولید و از این دست است؛ البته در حوزه های دیگر سیاسی و اجتماعی هم لوایحی را تقدیم مجلس کردیم.

وی عنوان کرد: سه مورد از لوایح اشاره شده لوایح دوفوریتی است مانند لایحه ارتقای نظام سلامت اداری مالی که لایحه بسیار مهمی در جهت سلامت نظام اداری است.

همچنین لایحه مدیریت تعارض منافع از جمله لوایح دوفوریتی است که بر اساس مطالعات وسیع و تطبیقی روی آن کار شده است و تأسیس جدیدی در نظام حقوقی ایران است.

معاون پارلمانی رییس جمهور بیان کرد: لایحه تعارض منافع به نحوی است که اگر مدیری در جایگاهی قرار بگیرد این امکان را به مدیر مربوطه می دهد منافع عمومی را بر منافع سیاسی و قومی و شخصی و ترجیح دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار معاون پارلمانی رییس جمهور از تعداد لوایح ارائه شده مجلس به دولت

آمار معاون پارلمانی رییس جمهور از تعداد لوایح ارائه شده مجلس به دولت