مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 09:102020-10-28سياسي

موظف به تحکیم برادری و انسجام در جامعه هستیم


استاندار گیلان، سیره و سلوک پیامبر اعظم(ص) را هدایت گر کمال انسانی و الگوی بشریت برای تمامی اعصار و دوران خواند و گفت: موظف به تحکیم برادری و انسجام در جامعه هستیم، - ایسنا/گیلان استاندار گیلان، سیره و سلوک پیامبر اعظم(ص) را هدایت گر کمال انسانی و الگوی بشریت برای تمامی اعصار و دوران خواند و گفت: موظف به تحکیم برادری و انسجام در جامعه هستیم، چراکه با تقویت وحدت و یکپارچگی ملی، می توانیم بر دشواری ها فائق آییم.

ارسلان زارع در مراسم گرامیداشت هفته وحدت که در مصلای امام خمینی(ره) رشت برگزار شد، فرارسیدن میلاد پیامبر اکرم(ص) و آغاز هفته وحدت را تبریک گفت و افزود: حضرت محمد(ص) با معجزه کلام وحی و کتاب آسمانی قرآن وحدت، صداقت، ایمان و علم را برای بشریت در تمامی اعصار به ارمغان آورد.

وی با بیان اینکه بنا به تعبیر قرآنی، پیامبر اسلام بهترین الگو و چراغی پر فروغ در مسیر هدایت است، تصریح کرد: امروز در شرایطی میلاد پیامبر اعظم(ص) را جشن می گیریم که بیشتر از هر زمان دیگری نیازمند اخلاق حضرت ختمی مرتبت و سیره و سلوک ایشان که هم نمایانگر کمال انسانیست و هم هدایت گر پیشرفت و توسعه است، هستیم.

استاندار گیلان، سیره و سلوک پیامبر اعظم(ص) را هدایت گر کمال انسانی و الگوی بشریت برای تمامی اعصار و دوران خواند و گفت: موظف به تحکیم برادری و انسجام د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موظف به تحکیم برادری و انسجام در جامعه هستیم

موظف به تحکیم برادری و انسجام در جامعه هستیم