مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 09:002020-10-28سياسي

سردار شادمانی: شرایط جنگ های اینده ایجاب می کند که نیروی زمینی چابک داشت باشیم


معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص) با تاکید بر اینکه شرایط جنگ های اینده ایجاب می کند که نیروی زمینی چابک داشت باشیم، خاطر نشان کرد: - معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص) با تاکید بر اینکه شرایط جنگ های اینده ایجاب می کند که نیروی زمینی چابک داشت باشیم، خاطر نشان کرد: دستاوردهای امروز نزاجا قدرت تحرک این نیرو را افزایش و آن را به نیرویی واکنش سریع تبدیل می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار علی شادمانی معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص) در آیین رونمایی از ادوات و تجهیزات باز تولید نیروی زمینی ارتش(نزاجا) که در پادگان شهید مدافع حرم یداللهی منفرد برگزار شد، طی سخنانی با اشاره به ویژگی های نیروهای مسلح، اظهار کرد: تازمانی که در نیروهای مسلح افسرانی شجاع سلحشور و ولایی وجود داشته باشد این نیرو ها همواره کار آمد است و امروز نیروهای مسلح ما اینگونه است.

وی با اشاره به بیانات فرماندهی کل قوا درباره فرمانده کل ارتش گفت: امیر موسوی فرمانده ای شجاع ، سلحشور و ولایی است که مورد علاقه مقام معظم رهبری است.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص) دستاوردهای رونمایی شده در مراسم امروز را الگوی اطاعت پذیری از ولی امر مسلمین دانست و گفت: اقدام امروز با توجه به تحریم های همه جانبه دشمنان علیه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار شادمانی: شرایط جنگ های اینده ایجاب می کند که نیروی زمینی چابک داشت باشیم

سردار شادمانی: شرایط جنگ های اینده ایجاب می کند که نیروی زمینی چابک داشت باشیم