مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 08:402020-10-28سياسي

آغاز فصل جدید مواجهه با مشکلات توسط مراکز تحقیقاتی بسیج


معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج دانشجویی، با تاکید بر لزوم فعالیت هوشمندانه مراکز تحقیقاتی تحت پوشش این سازمان، خاطرنشان کرد که این مراکز فصل جدید برای مواجهه با مسائل پیش روی کشور و حل آنها باز و آغاز کرده است.

- ایسنا/فارس معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج دانشجویی، با تاکید بر لزوم فعالیت هوشمندانه مراکز تحقیقاتی تحت پوشش این سازمان، خاطرنشان کرد که این مراکز فصل جدید برای مواجهه با مسائل پیش روی کشور و حل آنها باز و آغاز کرده است.

حامد اقبالی چهارشنبه 7 آبان در حاشیه افتتاح نمایشگاه توانمندی ها و معرفی مراکز تحقیقاتی بسیج دانشجویی استان فارس، با اشاره به راه اندازی مراکز تحقیقات و پژوهشی در حوزه های مختلف پزشکی، علوم انسانی، مهندسی، علوم پایه و دیگر بخش ها، یکی از اهداف این مراکز را حل مسائل مهم کشور عنوان کرد.

معاون تحقیقات و پژوهش بسیج دانشجویی کشور خاطرنشان کرد: با هدایت دانشجویان به سوی مسئله محوری می توان حرکتی در نظامات دانشگاهی و علمی ایجاد شود.

وی با بیان اینکه مراکز تحقیقاتی بسیج دانشجویی فصلی نوین برای مواجهه با مسائل کشور و حل آن ها را باز و آغاز کرده است، افزود: این مراکز به صورت حرفه ای به حل مسائل و مشکلات کشور می پردازد و در این زمینه دستاوردهای خوبی داشته ایم که مؤید تأثیر شایسته این حرکت علمی است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فصل جدید مواجهه با مشکلات توسط مراکز تحقیقاتی بسیج

آغاز فصل جدید مواجهه با مشکلات توسط مراکز تحقیقاتی بسیج