مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 08:052020-10-28اقتصادي

هدیه ویژه روسیه به خانواده های 5 نفره/ سیاست های جمعیتی مسکو برای تهران الگو می شود؟


روسیه که با 1.

58 تولد به ازای هر زن یکی از کشورهایی است که کم ترین نرخ باروری را در جهان دارد؛ با بکارگیری سیاست های تشویقی به دنبال بهبود وضعیت جمعیت خود است؛ - موالید روسیه با  1.

58 تولد به ازای هر زن به شدت کاهش یافته است؛ بعد از روی کار آمدن پوتین، سیاست های تشویقی برای افزایش جمعیت بیش از پیش قوت گرفت؛ دولت این کشور برای فرزند اول 15 هزار دلار و برای تولد فرزند سوم یک خانه به پدر و مادر نوزاد هدیه می هد! به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، جمعیت کشور روسیه حدود 145 میلیون نفر و رشد جمعیت آن منفی است؛ بعد از روی کار آمدن پوتین در کشور روسیه سیاست های تشویقی برای افزایش جمعیت بیش از پیش قوت گرفت.

بر این اساس، خانواده هایی که دارای فرزند می شوند مورد حمایت های مالی برای تربیت و رشد فرزندشان قرار می گیرند؛ دولت این کشور برای فرزند اول 15 هزار دلار و برای تولد فرزند سوم یک خانه به پدر و مادر نوزاد هدیه می د هد؛ همچنین مادری که دارای فرزند می شود می تواند 9 هزار و 600 دلار کمک هزینه دریافت کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل از worldpopulationreview  بین سال های 1993 و 2008 ، جمعیت روسیه با تغییر از 148.

37 به 143.

25 میلیون نفر کاهش چشمگیری در جمعیت خود مشاهده کرد؛ در این مدت، روسیه نرخ زاد و ولد پایین و مرگ بالایی را تجربه کرد؛ بعد از این دوره، جمعیت این کشور دوباره به 145.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدیه ویژه روسیه به خانواده های 5 نفره/ سیاست های جمعیتی مسکو برای تهران الگو می شود؟

هدیه ویژه روسیه به خانواده های 5 نفره/ سیاست های جمعیتی مسکو برای تهران الگو می شود؟