مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 07:352020-10-28سياسي

1200 بسته گوشت بین نیازمندان استان سمنان توزیع شد


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان از توزیع یک هزار و 200 بسته گوشت با مشارکت خیّران در سطح استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید علی موسوی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه با مشارکت کانون های مساجد استان سمنان، کانون و مؤسسه خیریه حضرت خدیجه (س) قم و خیّران برنامه تلویزیونی سمت خدا یک هزار و200 بسته گوشت بین نیازمندان این استان توزیع شد، بیان کرد: حمایت از هموطنان نیازمند محور این طرح است.

وی با بیان اینکه این طرح در ماه ربیع الاول نیز مانند ماه های رمضان و شوال و… اجرا شده است، ابراز داشت: ترویج فرهنگ انفاق از دیگر محورهایی است که اجرای این طرح به دنبال آن است.

ترویج فرهنگ قربانی و دستگیری نیازمندان مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد سمنان با بیان اینکه این طرح اشاعه قربانی، توسعه و مشارکت حداکثری خیران به ویژه اهالی مساجد و اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد را نیز دنبال می کند، بیان کرد: از طریق جمع آوری و توزیع نذر قربانی برای ایتام و اطعام نیازمندان را از اهداف اجرای طرح نذر و اهدای قربانی عنوان و افزود: این سنت حسنه و موج ایثار، همدلی و کمک مومنانه طی سال های آینده نیز با همراهی خیران ادامه داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1200 بسته گوشت بین نیازمندان استان سمنان توزیع شد

1200 بسته گوشت بین نیازمندان استان سمنان توزیع شد