مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 07:352020-10-28اقتصادي

«نهضت تولید پویانمایی» باید مطالبه عمومی شود/ بستر اصولی قهرمان سازی


محمد سرشار مدیر شبکه کودک سیما با اشاره به ظرفیت بالای قالب پویانمایی برای تولیدات رسانه ای و نمایشی برای کودکان تاکید کرد که نهضت تولید پویانمایی باید یک مطالبه عمومی شود.

- محمد سرشار مدیر شبکه کودک سیما همزمان با روز جهانی انیمیشن در گفتگو با خبرنگار مهر درباره اهمیت سرمایه گذاری برای آموزش کودکان به برنامه سازی تاکید و بیان کرد: آموزش های دوران کودکی پربازده ترین آموزش ها هستند چون هزینه کمتر اما ماندگاری بسیار بالاتری دارند، برای همین، برنامه سازی برای کودکان، سرمایه گذاری ملت ها برای نگاشت آینده بهتر آن هاست.

سرشار افزود: آموزش های دوران کودکی هزینه های آینده مراقبت از جامعه را کاهش می دهند.

تربیت درست انقلابی، اقتصادی، اجتماعی، بهداشتی و … موجب می شود سال ها بعد، میزان هزینه کرد جامعه برای اصلاح انحرافات و مبارزه با جرایم در همان حوزه ها کاهش یابد.

سرمایه گذاری در تقویت مدارس و رسانه های کودک موجب می شود در آینده، بودجه موردنیاز برای پلیس، دادگاه، زندان، بیمارستان و… کمتر شود.

مدیر شبکه کودک به ضرورت تولیدات نمایشی در حوزه کودک اشاره و عنوان کرد: به همین دلایل، در کشورهای پیشرفته، هم تعداد رسانه های کودک بیشتر از کشورهای توسعه نیافته است و هم میزان سرمایه گذاری برای تولید برنامه های تلویزیونی، سریال ها و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«نهضت تولید پویانمایی» باید مطالبه عمومی شود/ بستر اصولی قهرمان سازی

«نهضت تولید پویانمایی» باید مطالبه عمومی شود/ بستر اصولی قهرمان سازی