مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 07:352020-10-28سياسي

مشارکت 26 هزار حامی در طرح اکرام ایتام و محسنین


مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: در حال حاضر 26 هزار حامی در استان قزوین با مشارکت در طرح های اکرام ایتام و محسنین در امداد رسانی به فرزندان تحت حمایت این نهاد، - مشارکت دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) مهرعلی حق گویان در نشست ستاد اجرایی طرح هر کارمند یک حامی که در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد، بیان کرد: این طرح با پیشنهاد کمیته امداد و ابلاغ معاون اول رییس جمهور به دستگاه های اجرایی سراسر کشور درحال اجراست که لازم است شیوه نامه ای برای اجرای آن متناسب با شرایط استان تدارک دیده شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر 32 هزار خانوار تحت حمایت داریم که بیش از 50 درصد آنان را زنان سرپرست خانوار تشکیل می دهند.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: در حال حاضر 26 هزار حامی در استان قزوین با مشارکت در طرح های اکرام ایتام و محسنین در امداد رسانی به فرزندان تحت حمایت این نهاد، مشارکت دارند.

وی افزود: در استان قزوین بالغ بر 32 هزار کارمند در دستگاه های اجرایی شاغل هستند که کمک های حتی اندک این افراد مصداق بارز قطره قطره جمع گردد وانگهی دریا شود، است.

حق گویان عنوان کرد: در حال حاضر متوسط سرانه کمک حامیان به فرزندان تحت حمایت طرح اکرام محسنین بیش از 68 هزار تومان و متوسط دریافتی فرزندان تحت ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت 26 هزار حامی در طرح اکرام ایتام و محسنین

مشارکت 26 هزار حامی در طرح اکرام ایتام و محسنین