مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 07:152020-10-28بين الملل

کاظم جلالی تشریح کرد: دیپلماسی فعال ایران در حل و فصل مناقشات منطقه ای


سفیر ایران در روسیه سفر عراقچی به عنوان فرستاده ویژه به منطقه را حاکی از دیپلماسی فعال جمهوری اسلامی در حل و فصل مناقشات منطقه ای از طریق گفت و گو و راه حل های مسالمت آمیز خواند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، کاظم جلالی سفیر جمهوری اسلامی ایران در روسیه امروز (چهارشنبه) در توییتی در خصوص دیپلماسی فعال ایران در حل و فصل مناقشات منطقه و با اشاره به سفر منطقه ای معاون وزیر امور خارجه به باکو، مسکو، ایروان و آنکارا نوشت: سفر عراقچی به عنوان فرستاده ویژه جمهوری اسلامی ایران به منطقه حاکی از دیپلماسی فعال جمهوری اسلامی ایران در حل و فصل مناقشات منطقه ای از طریق گفت و گو و راه حل های مسالمت آمیز دارد.

وی افزود: پیام ایران حفظ هوشیاری و گسترش همکاری منطقه ای برای مقابله با توطئه های دشمنانی است  که چشم دیدن وحدت، یکپارچگی و تمامیت ارضی کشورهای مستقل این منطقه را ندارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، پس از آنکه چندی پیش سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه از طرح ایران برای حل مناقشه قره باغ خبر داد و گفت ایران طرحی را آماده کرده که با مشورت با هر دو طرف موضوع یعنی جمهوری آذربایجان و ارمنستان و دولت های منطقه و همسایگان پیگیری خواهد شد، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه دیروز (سه شنبه) از تدوین طرح ایران برای حل دائمی مناقشه قره ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاظم جلالی تشریح کرد: دیپلماسی فعال ایران در حل و فصل مناقشات منطقه ای

کاظم جلالی تشریح کرد: دیپلماسی فعال ایران در حل و فصل مناقشات منطقه ای