مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 07:102020-10-28حوادث

شگرد جدید کلاهبرداران؛ اخاذی 200 میلیونی با وعده ازدواج


شاکی چندی پیش با یک جوان اراکی در فضای مجازی آشنا شده بود و متهم پس از مدتی با سوء استفاده از اعتماد این دختر و وعده ازدواج عکس های خصوصی طعمه اش را به دست آورد.

- جی پلاس، درپی شکایت دختری جوان مبنی بر تهدید و اخاذی برای انتشار تصاویر شخصی او در فضای مجازی توسط فردی که وعده ازدواج داده بود، بررسی موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتای استان مرکزی قرار گرفت.

در تحقیقات اولیه کارشناسان پلیس فتا مشخص شد شاکی چندی پیش با این جوان اراکی در فضای مجازی آشنا شده بود و متهم پس از مدتی با سوء استفاده از اعتماد این دختر و وعده ازدواج عکس های خصوصی طعمه اش را به دست آورد.

در ادامه متهم با تهدید به انتشار تصاویر خصوصی دختر جوان در فضای مجازی اقدام به اخاذی از او کرد.

متهم در جریان تحقیقات شناسایی و دستگیر شد و به دو میلیارد ریال اخاذی از شاکی با تهدید به انتشار تصاویر خصوصی او در فضای مجازی اعتراف کرد.

سرهنگ احسان آنقی، رییس پلیس فتای استان مرکزی با اشاره به اعتراف متهم به کلاهبرداری از خانم ها در فضای مجازی با وعده ازدواج خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

رییس پلیس فتای استان مرکزی با بیان اینکه امروزه شیوه و شگردهای متفاوتی ازسوی کلاهبرداران برای اخاذی یا هر نوع سوء استفاده دیگر در فضای سایبری برای شهرون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شگرد جدید کلاهبرداران؛ اخاذی 200 میلیونی با وعده ازدواج

شگرد جدید کلاهبرداران؛ اخاذی 200 میلیونی با وعده ازدواج