مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 07:002020-10-28اقتصادي

اجرای عملیات آبخیزداری در حوزه های آبخیز شهری استان تهران آغاز شد


معاون آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران گفت: با هدف کنترل سیل و رسوب، اجرای عملیات آبخیزداری در حوزه های آبخیز شهری این استان آغاز شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمید رضا زکی زاده صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران از آغاز اجرای عملیات آبخیزداری در حوزه های آبخیز شهری استان تهران خبر داد و اظهار داشت: با هدف کنترل سیل و رسوب، اجرای عملیات آبخیزداری در حوزه های آبخیز شهری این استان آغاز شده است.

زکی زاده افزود: امسال عملیات آبخیزداری در قالب اقدامات مکانیکی با اعتباری معادل 15 میلیارد تومان و از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی در حوزه های آبخیز شهری شهرستان های تهران، شمیرانات، پردیس، دماوند، فیروزکوه، ری و پاکدشت اجرایی می شود.

وی ادامه داد: پروژه های آبخیزداری با توجه به وضعیت مناطق و حساس و بحرانی بودن حوزه های آبخیز از لحاظ حفاظت خاک و آب به مرحله اجرا در خواهد آمد.

معاون آبخیزداری استان تهران خاطر نشان کرد: حوزه های آبخیزی که در بالادست شهرها قرار دارند به عنوان حوزه های آبخیز شهری محسوب می شوند که در اثر بارش های شدید و یکباره، سیلاب به همراه رسوبات تهدیدی جدی را برای شهرها رقم می زند که اجرای پروژه های آبخیزداری برای مقابله با این تهدیدها و کنترل سیل و رسوب در دستور کار این اداره کل قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای عملیات آبخیزداری در حوزه های آبخیز شهری استان تهران آغاز شد

اجرای عملیات آبخیزداری در حوزه های آبخیز شهری استان تهران آغاز شد