مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 05:402020-10-28سياسي

آغاز پویش استغفار جمعی برای مبارزه با کرونا در یزد


آغاز پویش استغفار جمعی برای مبارزه با کرونا در یزد مدیر حوزه‌های علمیه استان یزد با اشاره به نقش دعا در دفع بلا بر اساس آیات و روایات اسلامی گفت: برای نخستین بار پویش «‌استغفار جمعی‌» برای مبارزه با ویروس منحوس کرونا در استان آغاز شد.

حجت‌الاسلام محمد شمس روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در این پویش، مردم مومن به صورت فردی و خانوادگی با قرائت کلام وحی و سایر ادعیه، رفع بلا را از ذات اقدس حضرت حق مسئلت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در هیچ شرایطی نباید از یاد خدا و استعانت از او غافل بود، ادامه داد: مردم ولایتمدار یزد همواره در انجام فرایض دینی و ارزش‌های معنوی پایبند و پیشگام بوده‌اند و در این امر مهم نیز دعا را فراموش نمی کنند.

این مسوول مروج فرهنگ دینی با قدردانی از کادردرمان و مسوولان برای فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی در پیشگیری و مهار کرونا در استان یزد از تشکیل مجدد ستاد مقابله با این ویروس در حوزه‌های علمیه با همکاری روحانیان و طلاب خبر داد.

شمس گفت: روحانیان و طلاب در تمامی حوزه‌های علمیه در کنار مسوولان برای هر اقدامی بر حسب نیاز وظایف دینی و انسانی خود را انجام می‌دهند و بدون شک همراهی مردم و انجام مسایل دینی ضروری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز پویش استغفار جمعی برای مبارزه با کرونا در یزد

آغاز پویش استغفار جمعی برای مبارزه با کرونا در یزد