مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 05:252020-10-28حوادث

کشف بیش از 96 کیلو تریاک از دو سوداگر مرگ


با تلاش و تبادل اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان های زنجان و خوزستان بیش از 96 کیلوگرم تریاک کشف شد.

- ایسنا/زنجان فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: با تلاش و تبادل اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان های زنجان و خوزستان بیش از 96 کیلوگرم تریاک کشف شد.

سردار رحیم جهانبخش در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با ماجرای کشف بیش از 96 کیلوگرم تریاک در استان، اظهار کرد: در بررسی های اطلاعاتی مشخص شد دو نفر قاچاقچی موادمخدر قصد دارند با استفاده از یک دستگاه خودروی سواری، مقادیری موادمخدر از نوع تریاک از استان های شرقی به استان های غربی کشور منتقل کنند.

وی با اشاره به همکاری پلیس موادمخدر استان های زنجان و خوزستان در ماجرای کشف بیش از 96 کیلوگرم تریاک، افزود: با اشرافیت اطلاعاتی پلیس مبارزه با موادمخدر استان های زنجان و خوزستان، خودروی سواری حامل مواد مخدر در استان خوزستان متوقف و در بازرسی از آن 96 کیلوگرم تریاک کشف شد.

این مسئول با بیان اینکه دو دستگاه خودروی سواری توقیف و 2 قاچاقچی موادمخدر دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شدند، خاطرنشان کرد: مبارزه بی امان پلیس با سوداگران مرگ و قاچاقچیان موادمخدر در دستور کار پلیس قرار دارد و شهروندان می توانند اخبار و اطلاعات خود را با شماره 110 به پلیس اطلاع دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 96 کیلو تریاک از دو سوداگر مرگ

کشف بیش از 96 کیلو تریاک از دو سوداگر مرگ