مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 21:352020-10-27سياسي

راه میان بر برای رسیدن به مرجعیت علمی دنیا از منظر رهبر انقلاب


پژوهشگر حوزه فناوری های نوین و نویسنده کتاب رستاخیز علمی در گام دوم انقلاب به تشریح خواستگاه، ریشه ها و علل نگارش کتاب جدید خود پرداخت و گفت: - محمدرضا نجفی پژوهشگر حوزه فناوری های نوین در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: در آغاز وقتی رستاخیز علمی را بررسی کردیم، دیدیم که نیازمند نسل نخبه، جوان، دغدغه مند و شجاع که  پای کار آن برای رسیدن به مرجعیت علمی باشد هستیم.

وی ادامه داد: بارمزگشایی از بیانات رهبر انقلاب دو کلید واژه است که می تواند ما را  باسرعت بسیار زیاد به این معنا برساند؛ اولاً راه های میان بری قطعاً وجود دارد و دلیلی ندارد که راهی که غربی ها طی کرده اند را  برویم.

دوماً باید سنت های هستی را بشناسیم مثال آن را می توانیم در الکتریسیته و کشف آن که موجب دگرگونی در جهان علم شد بنگریم که با شناخت این قبیل مسائل می توانیم به مرجعیت علمی برسیم.

نویسنده کتاب رستاخیز علمی در گام دوم انقلاب ابراز کرد: اولین بار در سال 1381 آقا به صدور علم و به مرجعیت رسیدن ایران اشاره کردند و در طول این سال ها بیش از 20 سال مطالبه رسیدن به مرجعیت علمی را داشته اند؛ سوألی که به وجود می آید آنکه چرا بعد از گذشت 18 سال بخشی از علم جویان بدان باور ندارند؟ نجفی اضافه کرد: ما مدت ها است در یک جنگ تمام عیار رسانه ای قرار گرفته ایم که در آن چهار هدف دنب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه میان بر برای رسیدن به مرجعیت علمی دنیا از منظر رهبر انقلاب

راه میان بر برای رسیدن به مرجعیت علمی دنیا از منظر رهبر انقلاب