مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 21:002020-10-27سياسي

3 گناهی که سبب نزول بلا برای بشر می شود


عضو هیئت علمی جامعه المصطفی (ص) العالمیه گفت: سه گناه بشر سبب نزول برخی بلاها می شود که آن سه گناه، کمک نکردن به مظلومان، ترک همیاری با محرومان و همچنین ضایع کردن امر به معروف و نهی از منکر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام و المسلمین ناصر رفیعی در سخنرانی خود در مسجد مقدس جمکران قم با بیان این که مهدویت یک اندیشه امیدآفرین است اظهار کرد: همه بدانند پایان دنیا با حکومتی خواهد بود که هم حکومتی جهانی و بین المللی است و هم این که یک امام معصوم (ع) در رأس آن خواهد بود.

وی با اشاره به روایتی از امام سجاد (ع) افزود: حضرت در این روایت بیان می فرمایند مردمی که در زمان غیبت بقیت الله الاعظم (عج) زندگی می کنند اگر دو ویژگی داشته باشند از همه مردمان زمان های دیگر بالاتر و برتر خواهند بود که آن دو ویژگی، یکی قبول داشتن امامت حضرت حجت (عج) و دیگری صبر و انتظار برای ظهور آن حضرت است.

  ما منتظر ظهور هستیم استاد حوزه علمیه قم با تأکید بر این که غیبت امام زمان (عج) برای منتظران حقیقی چیزی جُز ناظر دانستن حضرت بر زندگی و مشاهده نور وجودی ایشان نیست تصریح کرد: ما منتظر حضور امام زمان نیستیم، چراکه امام (عج) حیّ و حاضر هستند بلکه منتظر ظهور ایشان هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 گناهی که سبب نزول بلا برای بشر می شود

3 گناهی که سبب نزول بلا برای بشر می شود