مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 19:452020-10-27سياسي

بزرگترین بندر تجاری کشور در جاسک احداث می شود


در جلسه شورای توسعه سواحل مکران، طرح اولیه احداث بزرگ ترین بندر تجاری جدید کشور در جاسک مطرح و مقرر شد سریعاً با هماهنگی وزارت راه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، جلسه شورای توسعه سواحل مکران به ریاست اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور و با حضور استانداران هرمزگان و سیستان و بلوچستان و وزرای راه و شهرسازی، آموزش و پرورش، ارتباطات و فناوری اطلاعات، رییس سازمان امور اداری و استخدامی، رییس سازمان حفاظت محیط زیست، رییس سازمان توسعه تجارت و رییس سازمان بنادر و دریانوردی برگزار شد.

فریدون همتی استاندار هرمزگان در خصوص این جلسه، عنوان کرد: در این نشست گزارشی از روند برنامه های در دست اقدام توسعه سواحل مکران در قالب پروژه های عمرانی، زیرساختی و توسعه ای، اشتغال و بهبود فضای کسب و کار و توسعه علم و فناوری ارائه و بر تسریع در فرآیند این کارها تاکید شد.

وی ادامه داد: همچنین طرح اولیه احداث بزرگ ترین بندر تجاری جدید کشور در جاسک مطرح و مقرر شد سریعاً با هماهنگی وزارت راه، سازمان بنادر و دریانوردی و سازمان مدیریت و برنامه ریزی اقدامات اولیه در این راستا انجام شود.

استاندار هرمزگان افزود: این بندر می تواند پاسخگوی نیازهای کشور برای حمل و نقل، صادرات و واردات کالا، پدافند غیرعامل و تثبیت جمعیت در حوزه مکران باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین بندر تجاری کشور در جاسک احداث می شود

بزرگترین بندر تجاری کشور در جاسک احداث می شود