مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 15:202020-10-27حوادث

یکی از عاملان سرقت 10 میلیاردی شمال غرب تهران شناسایی شد


سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران از دستگیری یکی از باند سه نفره سارقان سه تخته فرش ابریشمی 10 میلیارد ریالی خبر داد و گفت: دستگیری سایر متهمان در دستور کار قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ ضرغام آذین گفت: چندی پلیس، یکی از شهروندان به کلانتری 139 مرزداران مراجعه و از سرقت 4 تخته فرش ابریشمی به ارزش 10 میلیارد ریال توسط سارق یا سارقان اعلام شکایت کرد، تیمی از مأموران کلانتری مرزداران به نشانی اعلامی محل سرقت مراجعه و در بررسی های پلیسی نشانی از عامل یا عاملان سرقت به دست نیامد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه گشت زنی های انتظامی در سطح حوزه سرکلانتری دوم برای شناسایی سارق یا سارقان افزایش یافت، گفت: تحقیقات پلیسی ادامه داشت تا اینکه چهارم آبان ماه مأموران کلانتری 134 شهرک قدس در گشت زنی های انتظامی به راننده و سرنشین یک دستگاه خودروی سواری سمند سفید رنگ که پلاک انتظامی خودرو شأن را دستکاری کرده بودند، مظنون شدند و برای رفع ظن دستور توقف خودرو را صادر کردند.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: مأموران کلانتری شهر قدس در بازرسی از داخل خودرو یک تخته فرش ابریشم بر روی صندلی عقب خودرو کشف کردند.

سرنشین خودرو خود را بی اطلاع از وجود تخته فرش ابریشم در داخل خودرو اعلام کرد و اظهار می داشت، صرفاً برای دید و بازدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یکی از عاملان سرقت 10 میلیاردی شمال غرب تهران شناسایی شد

یکی از عاملان سرقت 10 میلیاردی شمال غرب تهران شناسایی شد