مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 15:152020-10-27سياسي

سردار دهقان درگذشت آیت الله سید رضا فاضلیان را تسلیت گفت


مشاور رهبر معظم انقلاب در امور صنایع دفاعی و پشتیبانی نیروهای مسلح در پیامی درگذشت آیت الله سیدرضا فاضلیان امام جمعه فقید و از علمای استان همدان را تسلیت گفت.

- مشاور رهبر معظم انقلاب در امور صنایع دفاعی و پشتیبانی نیروهای مسلح در پیامی درگذشت آیت الله سیدرضا فاضلیان امام جمعه فقید و از علمای استان همدان را تسلیت گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن پیام سردارحسین دهقان به شرح زیر است: إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَهٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَی یَوْمِ الْقِیَامَهِ.

هرگاه عالمی از دنیا رود رخنه ای جبران ناپذیر در اسلام ایجاد می شود که تا روز قیامت هیچ چیز آن را فرو نمی ‏پوشد.

(امیر المومنین علی علیه السلام) درگذشت حضرت آیت الله سیدرضا فاضلیان که عارفی وفادار به خدا و خلق خدا بود و اکنون از میان ما به ملکوت اعلا پر کشیده است، موجب تالم و تاثر فراوان شد.

این عالم بزرگ فاتح قله های دیانت، ربانیت و اخلاق بود و فقدان ایشان جراحتی عظیم برای حوزه های علمیه و علم و عموم حق جویان و به ویژه مردم شهید پرور استان همدان خواهد بود.

آیت الله فاضلیان در دوران ستم شاهی زندان های بی شمار کشید و در پیروزی انقلاب تمام توش و توان خود را در طبق اخلاص گذاشت و با شروع جنگ تحمیلی به صورت مداوم با رزمندگان اسلام در جبهه های نور علیه ظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار دهقان درگذشت آیت الله سید رضا فاضلیان را تسلیت گفت

سردار دهقان درگذشت آیت الله سید رضا فاضلیان را تسلیت گفت