مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 15:102020-10-27سياسي

ایجاد 60 هزار شغل در گیلان با همکاری استانداری و ستاد اجرایی فرمان امام


رییس ستاد اجرایی فرمان امام از امضای تفاهم نامه با استانداری گیلان در خصوص ایجاد 60 هزار شغل در استان گیلان خبر داد و گفت: امروز تفاهم نامه ای با استانداری گیلان امضا و در این تفاهم نامه برای 60 هزار نفر در غالب 10 هزار طرح و با میزان سرمایه گذاری دو هزار .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، محمد مخبر عصر امروز در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی در سالن الغدیر استانداری با بیان اینکه استکبار از اعمال تحریم فشار علیه مردم است، اظهار کرد: با بروز و ظهور انقلاب اسلامی فرهنگ جهادی و شهادت در جامعه گسترش پیداکرده و این ویژگی ها را قدرت های برتر دنیا نداشته و یکی از عوامل پیروزی جمهوری اسلامی در دوران دفاع مقدس همین امر بوده است.

وی با اشاره به وجود جنگ اقتصادی در کشور گفت: میزان موفقیت کشور در این جنگ اقتصادی به عملکرد و همراهی مردم و مسوولان بستگی دارد ولی وضعیت ما از دوران دفاع مقدس بهتر است.

رییس ستاد اجرایی فرمان امام با اذعان به اینکه 60 درصد منابع در چند سال آینده اقتصاد دیجیتالی است، تصریح کرد: در این شرایط سخت اقتصادی مردم باید با پیروی از فرهنگ جهاد و شهادت استعدادهای خود را بروز داده و کشور را به منزلگاه خودش برسانند لذا یکی از دلایلی که مقام معظم رهبری خواستار در ستاد اجرایی فرمان در حال اجرا و بررسی است که 6 مسیر آن در دنیا هم وج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 60 هزار شغل در گیلان با همکاری استانداری و ستاد اجرایی فرمان امام

ایجاد 60 هزار شغل در گیلان با همکاری استانداری و ستاد اجرایی فرمان امام