مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 15:002020-10-27حوادث

دندانپزشک قلابی «شیطان صفت» دستگیر شد+ عکس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رییس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از انتشار تصویر دندانپزشک قلابی به دستور بازپرس پرونده خبر داد که با دائر کردن مطب، - رییس پلیس امنیت تهران از دستگیری فردی خبر داد که در پوشش دندانپزشک، اقدام به آزار و اذیت زنان می کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رییس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از انتشار تصویر دندانپزشک قلابی به دستور بازپرس پرونده خبر داد که با دائر کردن مطب، زنان را مورد آزار و اذیت قرار می داد.

سردار علی ذوالقدری در تشریح خبر فوق اظهار داشت: زنی با در اختیار داشتن شکواییه ای به پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی تهران مراجعه و اعلام کرد که برای دریافت خدمات دندانپزشکی به مطبی در خیابان توانیر تهران مراجعه کرده، ولی مورد آزار و اذیت دندانپزشک قرار گرفته است.

این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: با دریافت شکایت تیمی از ماموران برای بررسی موضوع به نشانی اعلامی اعزام و مشخص شد که متهم از محل گریخته است و در بررسی های بیشتر دو پروانه کسب و مهر نظام پزشکی از مطب دندانپزشکی کشف شد.

وی با اشاره به اینکه در رصد های اطلاعاتی مشخص شد مدارک دندانپزشکی و مهر نظام پزشکی جعلی بوده و متهم با مدارک جعلی مطب دندانپزشکی را دائر کرده است، اضافه کرد: حین تحقیقات پلیسی، 12 نفر از بانوان دیگر در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دندانپزشک قلابی «شیطان صفت» دستگیر شد+ عکس

دندانپزشک قلابی «شیطان صفت» دستگیر شد+ عکس