مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 14:202020-10-27بين الملل

قانون لغو تابعیت اسراییلی فلسطینی هایی که از تشکیلات خودگردان حقوق می گیرند


18 عضو اعضای کنست رژیم صهیونیستی وابسته به احزاب مختلف لایحه جدیدی را امضا کردند که شامل لغو تابعیت هر فلسطینی در اراضی اشغالی می شود که از تشکیلات خودگردان فلسطین حقوق دریافت می کند.

- 18 عضو اعضای کنست رژیم صهیونیستی وابسته به احزاب مختلف لایحه جدیدی را امضا کردند که شامل لغو تابعیت هر فلسطینی در اراضی اشغالی می شود که از تشکیلات خودگردان فلسطین حقوق دریافت می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، طبق این لایحه که آوی دیختر، عضو لیکود در کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) ارائه کرده وزیر امور داخلی قدرت انحصاری لغو تابعیت هر شهروند فلسطینی در داخل و قدس اشغالی که عملیاتی علیه اسراییل انجام داده و از تشکیلات خودگردان فلسطین حقوق می گیرد را دارد.

طبق نوشته روزنامه عبری یسراییل هیوم به نقل از دیختر، عاقلانه نیست آنها تابعیت اسراییلی داشته و به دلیل انجام عملیات علیه اسراییل پاداش های نقدی دریافت کنند.

شبکه هفت عبری نیز صبح امروز گزارش داد، این قانون به وزیر داخلی اجازه می دهد تابعیت اسراییلی هر شهروند فلسطینی را که حقوقی از تشکیلات خودگردان فلسطین دریافت می کند، لغو کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاین شبکه، این طرح به ابتکارعمل دیختر مطرح شده اما 18 عضو دیگر هم از احراب لیکود، شاس، یسراییل بیتنو و یمینا آن را امضا کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانون لغو تابعیت اسراییلی فلسطینی هایی که از تشکیلات خودگردان حقوق می گیرند

قانون لغو تابعیت اسراییلی فلسطینی هایی که از تشکیلات خودگردان حقوق می گیرند