مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 13:552020-10-27سياسي

دولت به داد کارگران و کارمندان برسد/ پروژه های نیمه تام را کامل کنید


نماینده مردم بندرعباس خطاب به رییس سازمان برنامه و وزیر بهداشت گفت: حق مرزی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان پرداخت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از دفتر نماینده بندرعباس، احمد مرادی در تذکری در صحن علنی مجلس ضمن محکومیت توهین رییس جمهور بی خرد فرانسه نسبت به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) گفت: به همه مسئولان و دست اندرکاران اجرایی کشور تذکر می دهیم که به داد کارگران، کارمندان برسید.

نماینده مردم بندرعباس، خمیر، قشم و حاجی آباد در مجلس گفت: انصافاً این قشر از مردم در بدترین شرایط معیشتی به سر می برند و زیبنده نیست که حقوق، اضافه کار، حق ماموریتشان و سنوات خدمت شان را در چندین ماه یا بعضاً چند سال بخواهند دریافت کنند.

دولت به فکر این قشر باشد و به نوعی مشکلات این افراد را حل کند.

احمد مرادی خطاب به رییس سازمان برنامه و بودجه و وزیر بهداشت و درمان تاکید کرد: از شما می خواهم حق مرزی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان که در واقع این استان صددرصد استان مرزی است، را پیگیری کنید.

وی ضمن خطاب قراردادن رییس جمهور تذکر داد: حداقل اگر در این 7 سال کار خاصی را انجام نداده اید، پروژه های نیمه تمام استان را که انتظار مردم است و پیشرفت فیزیکی بالای 70 درصد را دارند، به اتمام برسانید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت به داد کارگران و کارمندان برسد/ پروژه های نیمه تام را کامل کنید

دولت به داد کارگران و کارمندان برسد/ پروژه های نیمه تام را کامل کنید