مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 13:002020-10-27سياسي

تأسیس بیمارستان هشت طبقه در رازی/ضعف ساختار اداری فسادزاست


فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به توافق حاصل شده با دانشگاه علوم پزشکی برای احداث بیمارستان هشت طبقه در رازی رشت گفت: ایستادگی و همراهی ملت ایران، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سردار محمد عبدالله پور ظهر امروز در جلسه هم اندیشی با اصحاب رسانه در سالن اجتماعات شاهد با بیان اینکه رسانه ها بازوان قدرتمندی برای حل مشکلات هستند، اظهار کرد: رسانه و فضای مجازی باید واسطی برای حل مشکلات باشد.

وی با انتقاد از برخی رفتارهای تفرقه انگیز در رسانه ها گفت: باید ارتباطات با رسانه ها پر رنگ تر باشد تا بتوانیم مشکلات جامعه را با هم افزایی و هم فکری رسانه ها به نحو مطلوبی حل وفصل کنیم.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به ایجاد تمدن جهانی اسلام و ضرورت تشکیل این تمدن برای آماده سازی ظهور منجی عالم بشریت افزود: جریان باطل عمدتاً جریانی به شدت کثیف و ضد حق و عدالت است و از هر ابزار کثیفی برای پیشبرد اهداف خود استفاده می کند و این جریان حق و باطل همیشه در برابر یکدیگر هستند.

عبدالله پور با اشاره به تلاش دشمنان برای از بین بردن انقلاب بیان کرد: ما یک گام از انقلاب را با تمام فرازونشیب ها پشت سر گذاشتیم تا انقلاب را به اینجا برسانیم و اکنون نسلی که انقلاب کرد عملاً از دور خارج شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأسیس بیمارستان هشت طبقه در رازی/ضعف ساختار اداری فسادزاست

تأسیس بیمارستان هشت طبقه در رازی/ضعف ساختار اداری فسادزاست