مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 13:002020-10-27بين الملل

ترامپ: در مسیر پیروزی قرار دارم!


رییس جمهوری آمریکا امروز (سه شنبه) با استناد به نتایج یک نظرسنجی در توییتر نوشت: نظرسنجی های واقعی اکنون نشان می دهند که من در حال پیروزی هستم! - رییس جمهوری آمریکا امروز (سه شنبه) با استناد به نتایج یک نظرسنجی در توییتر نوشت: نظرسنجی های واقعی اکنون نشان می دهند که من در حال پیروزی هستم! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این پیام توییتری دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا در واکنش به فیلمی از تجمع هواداران اوست که تاد استارنس، ستون نویس آمریکایی منتشر کرده است.

استارنس نوشته است: نظرسنجی ها نشان می دهد که ترامپ در حال باخت است! اما تجمع حامیان ترامپ بزرگترین گردهمایی را نشان می دهد که تاکنون بوده.

آیا شما به نظرسنجی ها اعتماد دارید؟ ترامپ هم با بازانتشار این پست پاسخ داده است: نظرسنجی های واقعی اکنون نشان می دهند که من در حال پیروزی هستم! بزرگترین و هیجان انگیزترین گردهمایی هایی که تاکنون بوده است.

طبق نظرسنجی راسموسن، 53 درصد در سطح ملی.

چند روز مانده به انتخابات آمریکا، نظرسنجی روزانه موسسه راسموسن میزان محبوبیت ترامپ را 52 درصد نشان می دهد.

بر اساس نتایج این مرکز نظرسنجی که آرایش همیشه در حمایت از رییس جمهوری آمریکا بوده، میزان رضایت از رییس جمهوری آمریکا تنها برای یک روز در ماه گذشته در تاریخ 18 سپتامبر به 53 درصد رسیده بود؛ آماری که آخر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ: در مسیر پیروزی قرار دارم!

ترامپ: در مسیر پیروزی قرار دارم!