مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 13:002020-10-27سياسي

رحمانی فضلی فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا شد


رییس جمهور در حکمی دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور را به عنوان «فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا» منصوب کرد و از وی خواست اقدامات قرارگاه را با توجه به وظایف و اولویت های هشتگانه، - رییس جمهور در حکمی دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور را به عنوان فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا منصوب کرد و از وی خواست اقدامات قرارگاه را با توجه به وظایف و اولویت های هشتگانه، برنامه ریزی و اجرا نموده و نتایج آن را مستمرا گزارش کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن حکم حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم جناب آقای دکتر رحمانی فضلی وزیر محترم کشور پیرو فرمایشات و توصیه های مقام معظم رهبری(مدظله العالی)در جلسه مورخ 1399.

08.

03 ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر تشکیل قرارگاه عملیاتی و لزوم مشارکت و همکاری حداکثری در کنترل، پیشگیری و درمان بیماران کرونایی و تقلیل میزان فراگیری این ویروس و استمرار آگاه سازی و آموزش همگانی در نحوه مراقبت و مقابله با این بیماری، به موجب این حکم جناب عالی را به عنوان فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا منصوب می نمایم.

ضروری است اقدامات قرارگاه را با توجه به وظایف و اولویت های ذیل برنامه ریزی و اجرا نموده و نتایج آن مستمراً به اینجانب گزارش شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رحمانی فضلی فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا شد

رحمانی فضلی فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا شد