مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 12:552020-10-27سياسي

سران کشورهای اسلامی در برابر اقدام نابخردانه مکرون سکوت نکنند


در پی حمایت مجدد رییس جمهور فرانسه از کاریکاتورهای موهن علیه پیامبر گرامی اسلام (ص) رییس مجلس خبرگان رهبری با صدور بیانیه ای این اقدام نابخردانه امانوئل ماکرون را محکوم کرد.

- در پی حمایت مجدد رییس جمهور فرانسه از کاریکاتورهای موهن علیه پیامبر گرامی اسلام (ص) رییس مجلس خبرگان رهبری با صدور بیانیه ای این اقدام نابخردانه امانوئل ماکرون را محکوم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در پی حمایت مجدد رییس جمهور فرانسه از کاریکاتورهای موهن علیه پیامبر گرامی اسلام (صلی الله علیه و آله و سلم) رییس مجلس خبرگان رهبری با صدور بیانیه ای این اقدام نابخردانه امانوئل ماکرون را محکوم کرد.

متن بیانیه آیت الله جنتی به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم جسارت اهانت آمیز ماکرون رییس جمهور فرانسه به ساحت پاک پیامبر مکرم اسلام (ص) و حمایت مجدد او از کاریکاتورهای موهن علیه حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (صلی الله علیه و آله و سلم) به بهانه حمایت از آزادی بیان بار دیگر انزجار و تنفر مسلمانان و تمام آزادگان جهان را برانگیخت.

چگونه است که مدعیان فرهنگ و تمدن غربی و حامیان لیبرال دموکراسی که از حقوق بشر دم می زنند در چنین حوادثی خود را به خواب خرگوشی زده و از کنار حرمت شکنی و اهانت به پیامبری که رحمه للعالمین و منادی اخلاق انسانی است و نژاد و قوم و قبیله در ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سران کشورهای اسلامی در برابر اقدام نابخردانه مکرون سکوت نکنند

سران کشورهای اسلامی در برابر اقدام نابخردانه مکرون سکوت نکنند