مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 12:402020-10-27سياسي

اقتصاد دانش بنیان موجب شکوفایی استعدادهای جوانان کشور شده است


نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان گفت: اقتصاد دانش بنیان موجب شکوفایی استعدادهای جوانان کشور شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر آیت الله عباسعلی سلیمانی پیش از ظهر سه شنبه در دیدار با سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری با اشاره به اینکه در این قسمت از دولت استعدادها و قابلیت های جوانان کشور کشف می شود، اظهار داشت: این کاری است که انبیا و اولیای الهی انجام دادند و توانستند اشخاص ماندگاری را برای توسعه علم و همچنین ترویج مباحث اخلاقی و تربیتی کشف کنند.

وی با بیان اینکه در زمان پیامبر اکرم (ص) با نزول وحی رشد فکری مردم نیز حاصل می شد، ابراز داشت: معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در طول چند سال گذشته اقدامات و فعالیت های ماندگاری در کشور انجام داد و باعث شد که بسیاری از استعدادها کشف شود.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان با اشاره به اینکه اقتصاد دانش بنیان باعث شده است استعدادهای بسیاری از جوانان کشف و باعث شکوفایی این استعدادها شود، تصریح کرد: این موضوع نباید ابتر بماند بلکه باید ادامه دار باشد تا در سال های آینده شاهد توسعه و پیشرفت کشور باشیم.

حمایت رهبر انقلاب از پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در ستاد ملی کرونا بیان داشت: ایشان تاکنون در پنج م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتصاد دانش بنیان موجب شکوفایی استعدادهای جوانان کشور شده است

اقتصاد دانش بنیان موجب شکوفایی استعدادهای جوانان کشور شده است