مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 11:502020-10-27اقتصادي

نان هایی که اینترنتی به دست مشتریان اردکانی می رسند


یک تولید کننده نان در اردکان با شیوع ویروس کرونا همتی دوچندان کرده و با راه اندازی یک واحد بزرگ تولیدی نان ، ضمن فراهم کردن زمینه اشتغال چند بانوی سرپرست خانوار، - ایسنا/یزد یک تولید کننده نان در اردکان با شیوع ویروس کرونا همتی دوچندان کرده و با راه اندازی یک واحد بزرگ تولیدی نان ، ضمن فراهم کردن زمینه اشتغال چند بانوی سرپرست خانوار، نان مورد نیاز مشتریانش را به صورت اینترنتی سفارش گرفته و با پیک رایگان تحویل می دهد.

با شیوع ویروس کرونا بسیاری از مردم، خانه نشین و بسیاری از کسب و کارها موقتاً تعطیل شده و برخی نیز حتی تا مرز نابودی و ورشکستگی پیش رفته اند چرا که کسب و کارهایی که فعالیت آنها موجب ازدحام مردم می شود می تواند منجر به تشدید شیوع ویروس کووید 19 و به خطر افتادن سلامت افراد جامعه شود.

البته تعطیلی فروشگاه ها، مغازه ها و مراکز خرید با وجود کاهش تقاضا در برخی بخش ها، نتوانسته در بخش هایی مانند تامین نیازهای روزانه مردم تعطیل شود لذا بسیاری از مردم برای در امان ماندن از بیماری و در عین حال برطرف کردن نیازهای زندگی خود به سراغ استفاده از خدمات مبتنی بر اینترنت و کسب و کارهای آنلاین رفته اند.

در همین بازه زمانی شیوع بیماری تاکنون و در حالی که برخی درباره استفاده از خدمات تحویل در محل در شرایط همه گیری ویروس به بحث و ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نان هایی که اینترنتی به دست مشتریان اردکانی می رسند

نان هایی که اینترنتی به دست مشتریان اردکانی می رسند