مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 11:152020-10-27پزشكي

کار در مراکز درمانی، مجازات تخلف از پروتکل های بهداشتی در دلیجان


سرپرست فرمانداری دلیجان با اشاره به دستور دادستان دلیجان، گفت: متخلفان و افرادی که پروتکل ها را رعایت نکنند، به فعالیت در مراکز درمانی و بیمارستان محکوم خواهند شد.

- ایسنا/مرکزی سرپرست فرمانداری دلیجان با اشاره به دستور دادستان دلیجان، گفت: متخلفان و افرادی که پروتکل ها را رعایت نکنند، به فعالیت در مراکز درمانی و بیمارستان محکوم خواهند شد.

وحید براتی زاده ششم آبانماه در ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان مرکزی با اشاره به وضعیت بستری بیماران مبتلا به کرونا در این شهرستان اظهار کرد: در حال حاضر 42 بیمار در بیمارستان شهرستان بستری هستند که 23 نفر در بخش کرونا، 5 نفر در بخش ویژه، 6 نفر در اورژانس و هشت نفر در بخش، تحت درمان هستند.

وی تصریح کرد: از روز گذشته تهمیدات خاصی در شهرستان اعمال شده، مشاغل گروه دو، سه و چهارم تعطیل شده اند، حامیان سلامت هلال احمر فعال شده و در نقاط پرتردد توصیه های لازم جهت رعایت پروتکل های بهداشتی را ارائه می کنند و گشت ویژه کرونا از امروز کار خود را در شهرستان آغاز کرده است.

وی با اشاره به مشکلات لجستیکی بیمارستان امام صادق(ع) دلیجان، افزود: بیمارستان با بدهی روبروست و لازم است تا مشکلی حادث نشده روند پرداخت بدهی انجام گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کار در مراکز درمانی، مجازات تخلف از پروتکل های بهداشتی در دلیجان

کار در مراکز درمانی، مجازات تخلف از پروتکل های بهداشتی در دلیجان