مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 10:552020-10-27سياسي

شهید شاخص دانش آموز امسال از شهدای استان همدان است


رییس سازمان بسیج دانش آموزی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان بیان کرد: شهید شاخص دانش آموز امسال از شهدای استان همدان است.

- ایسنا/همدان رییس سازمان بسیج دانش آموزی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان بیان کرد: شهید شاخص دانش آموز امسال از شهدای استان همدان است.

محمدتقی امیدی ساکت سه شنبه ششم آبان ماه در جمع خبرنگاران به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج دانش آموزی، با اشاره به اینکه شعار هفته بسیج دانش آموزی امسال دانش آموز انقلابی، مقاومت و استکبارستیزی است، گفت: شهید محمدرسول رضایی دانش آموز 13 ساله اسدآبادی است، این شهید دانش آموز در 19 تیرماه 53 متولد و در دی ماه سال 66 در عملیات بیت المقدس 2 در منطقه ماووت عراق به درجه رفیع شهادت نایل شد.

امیدی ساکت به قسمتی از وصیت نامه این شهید اشاره و اظهار کرد: این شهید بزرگوار دارای روحیه استکبارستیزی، شهادت طلبی و مجاهدت بود و این مهم در وصیت نامه او قابل مشاهده است.

این مقام مسئول با اشاره به نصب عکس شهید رضایی در اتاق مقام معظم رهبری گفت: گویی این دانش آموز نوجوان جنایت های امروز آمریکا علیه ملت های مظلوم را دیده بود که بغض و انزجار خود به آمریکا را در وصیت نامه اش آورده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید شاخص دانش آموز امسال از شهدای استان همدان است

شهید شاخص دانش آموز امسال از شهدای استان همدان است