مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 10:402020-10-27ورزشي

یاغی هایی که مغضوب هواداران پرسپولیس می شوند


طی سال های گذشته جدایی برخی از بازیکنان شاخص از پرسپولیس با مشکلاتی در میان هواداران همراه شده که راه را برای بازگشت این بازیکنان به تیم با مشکل مواجه می کند.

- در سال هایی که با موفقیت و قهرمانی های متوالی پرسپولیس در رقابت های مختلف همراه شده، جدایی برخی بازیکنان از این تیم با حواشی مختلفی توام بوده است.

در آخرین مورد، نوع جدایی شجاع خلیل زاده از سرخپوشان پایتخت با اتفاقات و حواشی مختلفی همراه بود؛ به طوری که اتفاقات پیرامون این بازیکن موجب خلاصی علیپور و ترابی از خشم هواداران این تیم شد.

این موضوع را باید از زمانی بررسی کرد که برانکو ایوانکوویچ سکان دار این تیم شد و پرسپولیس کیفیت بالایی را در نوع بازی خود ارائه کرد که نتیجه تلاش سرمربی و همینطور استفاده از بازیکنان باکیفیت در ترکیب این تیم بود.

اگر چه این بازیکنان قبل از حضور در پرسپولیس شناخته شده نبودند اما به لطف مربیگری برانکو و شناسایی استعدادهای بالقوه، بازیکنان مستعدی مانند رامین رضاییان، علی علیپور، وحید امیری و .

در این تیم ستاره شدند.

در ادامه این روند، بازیکنان پرسپولیس پس از موفقیت با این تیم، با پیشنهادهایی از تیم های خارجی به خصوص از لیگ قطر مواجه شدند که از نظر مالی به نفع این بازیکنان بود و آن ها علاقه مند به حضور در لیگ ستارگان و دریافت دستمزد ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یاغی هایی که مغضوب هواداران پرسپولیس می شوند

یاغی هایی که مغضوب هواداران پرسپولیس می شوند