مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 10:352020-10-27اجتماعي

دانش آموزان مرزنشین خراسان جنوبی نیازمند کتب رایگان هستند


مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی خواستار رایگان شدن کتب درسی برای 41 هزار 797 دانش آموز دختر و پسر مرزنشین در چهار شهرستان استان شد.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی خواستار رایگان شدن کتب درسی برای 41 هزار 797 دانش آموز دختر و پسر مرزنشین در چهار شهرستان استان شد.

محمدعلی واقعی، امروز سه شنبه 6 آبان در نشست با مسئولین سازمان مدارس غیر دولتی و مشارکت های مردمی وزارت آموزش و پرورش که از طریق شبکه شاد برگزارشد، تصریح کرد: چهار ستگاه بسیج سازندگی، کمیته امداد امام خمینی(ره) بنیاد علوی و بنیاد برکت معین آموزش و پرورش در شهرستان های مرزی استان هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به برگزاری سه نشست شورای آموزش و پرورش مناطق مرزی استان از ابتدای سال جاری، بیان کرد: فقر اقتصادی، پراکندگی جمعیت و برخی خورده فرهنگ های رایج در مناطق مرزی، ریسک ترک تحصیل دانش آموزان در این مناطق به ویژه در جنس دختران را بالا می برد، لذا ضروری است برای پیشگیری و انسداد مبادی بی سوادی در این مناطق، هزینه ایاب و ذهاب برای دانش آموزان دوره های اول و دوم متوسطه در نظر گرفته شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی اظهار کرد: در حال حاضر 41 هزار و 797 دانش آموز دختر و پسر مرزنشین و دوره های مختلف تحصیلی در 926 مدرسه و یک هزار و 997 کلاس درس چهار شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان مرزنشین خراسان جنوبی نیازمند کتب رایگان هستند

دانش آموزان مرزنشین خراسان جنوبی نیازمند کتب رایگان هستند