مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 10:202020-10-27اقتصادي

بهره برداری از 3 پروژه آبرسانی به شهرک های صنعتی خراسان رضوی


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی از تکمیل و بهره برداری خط انتقال و تجهیز چاه آب شهرک های صنعتی کاشمر، کاویان و مشهد 5  به مناسبت هفته پدافند غیر عامل خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی از تکمیل و بهره برداری خط انتقال و تجهیز چاه آب شهرک های صنعتی کاشمر، کاویان و مشهد 5  به مناسبت هفته پدافند غیر عامل خبر داد.

رضا شجاعی در حاشیه بازدید از شهرک های صنعتی محور شرق استان اظهار کرد: پروژه های زیرساختی و آبرسانی در شهرک های صنعتی این استان از اولویت اجرایی بالایی برخوردار بوده و تأمین، انتقال و تکمیل این پروژه ها با توجه به برنامه ریزی های انجام شده صورت می پذیرد.

وی افزود: این پروژه ها در مجموع با هزینه ای بالغ بر 11 میلیارد ریال با اجرا و تکمیل خط انتقال آب به طول تقریبی 10 کیلومتر و تجهیز دو حلقه چاه آب شهرک های صنعتی مشهد 5 و فاز توسعه کاویان و کاشمر به انجام رسید.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی بیان کرد : هفته پدافند غیر عامل فرصت ارزشمندی برای فرهنگ سازی و ترویج گفتمان این رویکرد در سال جهش تولید برای مدیران و کارکنان واحدهای مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان خراسان رضوی است که این مهم با برگزاری دوره های آموزشی، رزمایش ها و برنامه های مختلف فرهنگی و توسعه صنعتی صورت خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 3 پروژه آبرسانی به شهرک های صنعتی خراسان رضوی

بهره برداری از 3 پروژه آبرسانی به شهرک های صنعتی خراسان رضوی