مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 08:252020-10-27اقتصادي

طرح جامع جمع آوری و دفع آب های سطحی تدوین می شود


معاون خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به اقدام در راستای اصلاح گرفتگی های سطح شهر از تدوین طرح جامع جمع آوری و دفع آب های سطحی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سید امیر سامع با اشاره به موضوع مدیریت آب گرفتگی به عنوان یکی از پروژه های مهم شهرداری در سال جاری، اظهار کرد: تدوین طرح جامع جمع آوری و دفع آب های سطحی به همین منظور در دستور کار شهرداری قرارگرفته است.

معاون خدمات شهری شهرداری قم افزود: سالها پیش در حدود سال 80 شهرداری اقدام به طراحی سیستم جمع آوری و دفع آب های سطحی کرده بود که قاعدتاً این طرح برای شرایط فعلی شهر قدیمی است و نیاز به بازنگری دارد و به همین دلیل تدوین دوباره این طرح با توجه به شرایط کنونی شهر در حال انجام است.

سامع ادامه داد: با پیگیری حوزه خدمات شهری و فنی شهرداری قم مشاوری با قرارداد حدود 200 میلیون تومانی در حال تدوین طرح جامع جمع آوری آب های سطحی است که بتوانیم مجموعه اقدامات کنترل و دفع آب های سطحی را بر اساس طرح تدوین شده پیش ببریم.

وی با اشاره به اقدام به اصلاح گرفتگی های شهر از سال پیش تاکنون، تصریح کرد: با مطالعات صورت گرفته و جلساتی که برگزار شد برای هر منطقه، 15 تا 30 بند صورت جلسه شد که اکثریت آنها انجام شده و تنها در هر منطقه مواردی از کارهای بزرگ و اساسی مانده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح جامع جمع آوری و دفع آب های سطحی تدوین می شود

طرح جامع جمع آوری و دفع آب های سطحی تدوین می شود