مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 07:402020-10-27ورزشي

ورزش ایلام،همچنان در انتظار تحقق ماده 53


مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام گفت: اگر شرکت های فعال در ایلام، ماده 53 را اعمال کنند می توانند به عنوان اسپانسر تیم های ورزشی در توسعه ورزش و نشاط اجتماعی استان ایلام سهیم باشند.

- ایسنا/ایلام مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام گفت: اگر شرکت های فعال در ایلام، ماده 53 را اعمال کنند می توانند به عنوان اسپانسر تیم های ورزشی در توسعه ورزش و نشاط اجتماعی استان ایلام سهیم باشند.

مظفر علیشایی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه دستگاه ورزش یک دستگاه خدماتی است که وظیفه آن، تفریح، سرگرمی و نشاط اجتماعی است و مسائل و مشکلات آن نیز نسبت به سایر دستگاهها به نوعی متفاوت است، اظهار کرد: نیازها و خواسته های ایلام در حوزه ورزش از امکانات موجود در استان بسیار بیشتر است و این مهم باعث ایجاد شکاف در همگن کردن نیازها و خواسته ها می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام گفت: در ایلام 423 باشگاه خصوصی، 323 هیأت ورزشی و 68 سمن در 11 شهرستان و 6 بخش داریم که هر کدام از اینها دارای طیفی از خواسته و برنامه هستند که باید پوشش داده شود و بیش از 30 هزار ورزشکار سازمان یافته و 100 هزار نفر سازمان نیافته در استان ایلام داریم که در همه فضاها در حال فعالیت هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزش ایلام،همچنان در انتظار تحقق ماده 53

ورزش ایلام،همچنان در انتظار تحقق ماده 53