مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 07:252020-10-27اقتصادي

بخش کشاورزی باید بدون اتکا به یارانه ها به بخشی اقتصادی تبدیل شود


بخش کشاورزی باید بدون اتکا به یارانه ها به بخشی اقتصادی تبدیل شود و بتواند تولیداتش را با ارتقاء بهره وری به صادرات برساند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، پنجمین جلسه کارگروه رفع موانع جهش تولید با موضوع چالش های تولید در بخش کشاورزی صبح امروز(سه شنبه) به ریاست اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور برگزار شد.

جهانگیری در این جلسه با اشاره به اهمیت تولیدات بخش کشاورزی و تامین امنیت غذایی، سیاست ها و جهت گیری کلی کشور را در جهت ایجاد طرح های بزرگ کشاورزی و تولید نهاده های کشاورزی در داخل کشور ارزیابی کرد و گفت: باید تلاش کنیم تا با فراهم کردن تسهیلات مورد نیاز بخش کشاورزی مانع از واردات محصولات و عوامل بخش تولید کشاورزی نظیر سموم آفت کش و کودهای شیمیایی و سایر عوامل وارداتی تولید در بخش کشاورزی شویم.

وی با اشاره به میزان اشتغال زایی و نقش بخش کشاورزی در تولید ناخالص ملی، گفت: بخش کشاورزی باید بدون اتکا به یارانه ها به بخشی اقتصادی تبدیل شود و بتواند با ارتقاء بهره وری و عبور از وضعیت سنتی کنونی و با استفاده از روش های مدرن علاوه بر افزایش تولید و تامین نیازهای داخلی، تولیدات این بخش به صادرات منجر شود.

معاون اول رییس جمهور با تاکید بر اینکه اعضای کارگروه رفع موانع جهش تولید که از هر سه قوه کشور حضور دارند با جهت گیری کلی ایجاد طر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش کشاورزی باید بدون اتکا به یارانه ها به بخشی اقتصادی تبدیل شود

بخش کشاورزی باید بدون اتکا به یارانه ها به بخشی اقتصادی تبدیل شود