مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 07:152020-10-27اقتصادي

اتصال بیش از 200 واحد تولیدی به سیستم تصفیه خانه فاضلاب


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: با اقدامات انجام شده، بیش از 90 درصد از واحدهای صنعتی استان قابلیت اتصال به شبکه فاضلاب را دارند که در این بین، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، محمد اهلی صبح امروز در حاشیه بازدید از تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی شماره دو اردبیل اظهار کرد: برای بهبود کیفیت پساب خروجی تصفیه خانه ها، برخی از واحدهای تولیدی نیازمند طراحی پیش تصفیه در واحدهای تولیدی خود هستند و با اقدامات انجام شده، بیش از 90 درصد از واحدهای صنعتی استان قابلیت اتصال به شبکه فاضلاب را دارند که در این بین، پساب خروجی بیش از 230 واحد تولیدی به سیستم تصفیه خانه فاضلاب شهرک های صنعتی متصل شده است.

وی افزود: در کنار اقدامات زیرساختی مانند ایجاد و توسعه شبکه فاضلاب، اقدامات پیشگیرانه برای حفاظت از محیط زیست توسط سرمایه گذاران امری لازم و اجتناب ناپذیر است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل بیان کرد: مدیریت یکپارچه، تقویت زیرساخت ها و مدیریت بهینه زیست محیطی، با تجمیع واحدهای تولیدی در شهرک های صنعتی امکان پذیر خواهد بود که تحقق این امر، سبب کاهش هزینه ها و توسعه صنعتی کشور خواهد شد.

اهلی تصریح کرد: در طول یک سال گذشته تلاش شد تا ضمن اتصال واحدهای صنعتی به سیستم تصفیه خانه و همچنین افزایش سطح کمی و کیفی مراح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتصال بیش از 200 واحد تولیدی به سیستم تصفیه خانه فاضلاب

اتصال بیش از 200 واحد تولیدی به سیستم تصفیه خانه فاضلاب