مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 06:502020-10-27سياسي

بخشی از مشکلات امروز به خاطر عدم توجه وزرا به وظایف قانونی شان است


حسینعلی حاجی دلیگانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شاهین شهر با اشاره به دستورالعمل رییس قوه قضاییه در خصوص  نحوه مقابله با ترک وظایف قانونی مدیران و کارمندان و پیشگیری از آن اظهار کرد: بخشی از مشکلات امروز مردم به خصوص در بخش مسکن و صنعت، به خاطر عدم توجه برخی از وزرا به وظایف قانونی شان بوده است.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی افزود: به یقین بخشی از سختی های ایجاد شده ای که مردم به آن دچار شده اند به علت کوتاهی های وزیر و مدیرانی بوده است که در چند سال اخیر به وظایف قانونی خود عمل نکرده اند.

وی خاطرنشان کرد: همه مدیران و کارمندان رده های عالی تا ذیل دولت باید بدانند حقوق آن ها از جیب 85میلیون ایرانی دارد پرداخت می شود واگربخشی از مدیران و کارمندان به وظایف قانونی خود عمل نمی کنند درواقع خود را مدیون ملت ایران کرده اند.

حاجی دلیگانی به گرانی های افسارگسیخته در حوزه مسکن، خودرو و اقلام خوراکی موردنیاز مردم اشاره و تأکید کرد: گرانی ها ادامه دارد و همچنان از چپ و راست می شنویم که نظارت ها تشدید شده اما این تشدید کجای بازار استتار شده و چه زمانی قرار است تشدیدها جدی تر شوند و اعمال قانون صورت بگیرد و مردم از اسب لجام گسیخته گرانی ها و تورم پیاده شوند را کسی نمی داند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشی از مشکلات امروز به خاطر عدم توجه وزرا به وظایف قانونی شان است

بخشی از مشکلات امروز به خاطر عدم توجه وزرا به وظایف قانونی شان است