مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 06:402020-10-27اقتصادي

گوشت هم لاکچری شد!/رشد 309 درصدی قیمت ها در هفت سال گذشته


مسوولان وزارت صمت به راحتی اعلام می کنند قیمت گوشت گوساله 120تا140 هزار تومان است، در حالی که انگار نمی دانند همین قیمت برای اقشارحتی متوسط جامعه گران است و خیلی از مردم مجبور به صرف نظر کردن از این خوراک ضروری خانواده می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، روزنامه صبح نو در گزارشی به صحبت های معاون وزیر صمت مبنی بر اینکه قیمت مناسب برای گوشت گوساله بین 120 تا 140 هزار تومان است پرداخته است که بخش های مهم آن در ادامه می آید.

4برابر شدن قیمت گوشت از ابتدای شروع به کار دولت تدبیر و امید از ابتدای دولت روحانی در سال 1392 تاکنون قیمت مواد پروتیینی شامل گوشت و مرغ، به شدت افزایش داشته است.

بیشترین گرانی در بین مواد پروتیینی در دوره دولت های یازدهم و دوازدهم مربوط به گوشت گوسفند بوده که 309 درصد نسبت به ابتدای شروع به کار دولت تدبیر و امید افزایش قیمت داشته و به عبارت ساده تر چهار برابر شده است.

گوشت قرمز یکی از اقلامی است که قیمت آن هر چند هفته یک بار افزایش پیدا می کند؛ بنا بر گزارش میدانی، قیمت هرکیلوگرم گوشت گوسفندی شقه ایرانی در بازار تهران از 115 هزار تومان تا 140 هزار تومان با توجه به شرایط کیفی در فروشگاه های مختلف قیمت گذاری می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گوشت هم لاکچری شد!/رشد 309 درصدی قیمت ها در هفت سال گذشته

گوشت هم لاکچری شد!/رشد 309 درصدی قیمت ها در هفت سال گذشته