مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 06:152020-10-27بين الملل

ضرر 22 میلیارد دلاری فرانسه از تحریم کالاهایش توسط کشورهای عربی


مدیر مرکز مطالعات و تحقیقات اقتصادی خلیج فارس در سخنانی گفت که استقبال گسترده از فراخوان بایکوت کالاهای تولید فرانسه در کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس، - مدیر مرکز مطالعات و تحقیقات اقتصادی خلیج فارس در سخنانی گفت که استقبال گسترده از فراخوان بایکوت کالاهای تولید فرانسه در کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس، اقتصاد پاریس را متحمل خسارت سنگینی می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از العربی الجدید، عبد العزیز المزینی، مدیر مرکز مستقل مطالعات و تحقیقات اقتصادی خلیج فارس که مقر آن در کویت قرار دارد در سخنانی درباره تحریم کالاهای ساخت فرانسه در پی اهانت امانوئل ماکون به حضرت محمد (ص) اظهار کرد که استقبال گسترده از فراخوان بایکوت کالاهای تولید فرانسه در کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس، ممکن است اقتصاد پاریس را که از پیامدهای شیوع کرونا متضرر شده است، متحمل خسارت سنگینی کند.

وی در این باره گفت: که در صورت ادامه تحریم کالاهای مختلف فرانسوی به مدت یک ماه توسط کشورهای عرب حوزه خلیج (فارس)، اقتصاد فرانسه متحمل خسارات سنگینی در حدود 22 میلیارد دلار خواهد شد.

المزینی تصریح کرد که حجم مبادلات تجاری میان فرانسه و اعضای شورای همکاری خلیج فارس حدود 60 میلیارد دلار است و در این میان عربستان با اختصاص 27 میلیارد جایگاه نخست را به خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرر 22 میلیارد دلاری فرانسه از تحریم کالاهایش توسط کشورهای عربی

ضرر 22 میلیارد دلاری فرانسه از تحریم کالاهایش توسط کشورهای عربی