مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 06:152020-10-27بين الملل

سومین حضوری سعد حریری در بعبدا


منابع آگاه از پرونده تشکیل دولت لبنان اعلام کردند نخست وزیر مکلف از زمانی که مامور به تشکیل دولت شده است، امروز برای سومین بار به بعبدا (کاخ ریاست جمهوری) می رود.

- منابع آگاه از پرونده تشکیل دولت لبنان اعلام کردند نخست وزیر مکلف از زمانی که مامور به تشکیل دولت شده است، امروز برای سومین بار به بعبدا (کاخ ریاست جمهوری) می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از النشره، منابع با بیان اینکه سعد الحریری، نخست وزیر مکلف لبنان امروز نیز به بعبدا می رود که این سومین حضور وی در کاخ بعبدا از روز پنجشنبه است، تصریح کردند که الحریری برداشت اولیه ای از حجم دولت و توازن در توزیع وزارت خانه ها میان طوائف و فراکسیون های سیاسی و نیز فهرستی از اسامی پیشنهادی یا نامزدها برای تصدی برخی از وزارت خانه ها دارد.

منابع گفتند که این اطلاعات اولیه حاصل رایزنی های الحریری با تعدادی از نمایندگان فراکسیون ها و بالاخص با شخص میشل عون، رییس جمهوری لبنان است.

منابع افزودند، الحریری رویکردی نیز نسبت به مسائل باقی مانده برای تعیین موضع گیری جهت تعامل با آنها برای تشکیل دولت از جمله امکان تبادل دو وزارتخانه کشور و خارجه میان خود وی با میشل عون در اختیار دارد که این امکان را می دهد تا مصطفی ادیب در سمت وزارت خارجه تعیین شود و نیز وزیر دروزی دومی در یک دولت با 20 یا 22


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومین حضوری سعد حریری در بعبدا

سومین حضوری سعد حریری در بعبدا